Trzy sposoby kontrolowania ilości jedzenia

Nie zatrudniasz trenera personalnego czy dietetyka po to, żeby Ci powiedział, że musisz jeść mniej, żeby schudnąć. Chociaż sam proces odchudzania w dużej mierze sprowadza się właśnie do tego. Jedna sprawa to wiedzieć, a druga wcielić tę zasadę w życie przez dłuższy czas… Jak schudnąć bez wyrzeczeń i efektu jojo?Niezależnie od tego, czy:chcesz schudnąć i

Read More

8 największych wyzwań związanych z codzienną dietą i gotowe sposoby, jak sobie z nimi radzić (część 2.)Zmieniając swoje nawyki żywieniowe lub przechodząc na dietę nie wystarczy znaleźć odpowiedzi na pytanie “co mam teraz jeść?”. Jeśli chcemy odnieść sukces musimy w pierwszej kolejności uporać się z innymi wyzwaniami.Pierwszą część tego artykułu, w której przedstawiłem cztery pierwsze

Read More

8 największych wyzwań związanych z codzienną dietą i gotowe sposoby, jak sobie z nimi radzić (część 1.)“Co mam od teraz jeść?” – tak brzmi zazwyczaj pierwsze pytanie, które słyszę od nowej podopiecznej lub świeżo upieczonego podopiecznego. Pytanie na pozór w pełni logiczne. Rzekłbym też, że naturalne w ustach osoby, która chce zmienić swoje dotychczasowe nawyki

Read More
Jak pokonać głód na diecie?

Gdy chcesz schudnąć i podejmujesz dietę redukcyjną, wówczas jedno jest pewne – na pewnym etapie drogi pojawi się głód. Nie jest to jednak równoznaczne z tym, że na diecie musisz się głodzić, żeby osiągnąć oczekiwane efekty. Pamiętaj też, że głód na redukcji oznacza, że organizm zaczyna czerpać energię z zapasowej tkanki tłuszczowej.

Read More
Skuteczny trening pośladków bez tajemnic

Szkoła Kształtowania PośladkówJeśli interesuje Cię temat kształtowania kobiecej sylwetki (ze szczególnym uwzględnieniem pośladków) to zapoznaj się z ofertą mojego kursu online. Znajdziesz w nim wszystkie niezbędne informacje, które są Ci potrzebne do wyćwiczenia pośladków i kształtowania kobiecej sylwetki. Praktyczne, konkretne i nieprzegadane lekcje. Do tego bonusy o wartości 1295 zł! DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ Trenujesz regularnie

Read More

Branża dietetyczna pełna jest różnego rodzaju mitów i przekłamań. Niektóre z nich są już tak zakorzenione w ludzkiej świadomości, że wiele osób traktuje je w kategoriach fundamentalnych wytycznych żywieniowych. A gdyby tak wykorzystać je w przyspieszeniu procesu odchudzania?

Read More
Jak naturalnie zwiększyć poziom testosteronu?

Król wszystkich męskich hormonów – testosteron – w największym stopniu odpowiada za utrzymanie i rozbudowę beztłuszczowej (tzw. suchej) masy mięśniowej. Nic zatem dziwnego, że wielu mężczyzn sięga po różne suplementy diety, żeby tylko zmaksymalizować jego poziom w organizmie. Tymczasem zamiast od razu decydować się na tabletki, warto najpierw skorzystać z 6 naturalnych sposobów, które znacząco

Read More
Czym jest gluen? Dlaczego musisz go wyeliminować z diety

Zboża, które znajdują się w naszej diecie, znacząco różnią się od tych, które jedli nasi przodkowie. Jak myślisz – dlaczego biały chleb jest taki puszysty i ma chrupiącą skórkę? Właśnie dlatego, że mąka, z której jest wyprodukowany, to gluten i nic więcej! Jego głównymi zaletami w przemyśle spożywczym są plastyczność i kleistość. W dzisiejszych czasach zboża

Read More
Tłumaczymy dlaczego warto wykonywać głęboki przysiad ze sztangą

Gdybyś miał/a wybrać tylko jedno ćwiczenie, które mógłbyś/mogłabyś wykonywać, to co by to było? Ja nie mam najmniejszych wątpliwości, że postawiłbym na przysiad ze sztangą! I to nie jakiś tam pół przysiad, ale pełny przysiad, czyli tzw. deep squat. Nadszedł czas porozmawiać o królu wszystkich ćwiczeń i przede wszystkim obalić mity, które narosły przez lata na

Read More
Sprawdź, czy nie popełniasz 3 najpopularniejszych błędów chwytu

Chwyt w treningu siłowym odgrywa kluczową rolę, chociaż mało kto pamięta o tym w trakcie wykonywania poszczególnych ćwiczeń. Tymczasem wystarczy chociażby błędne ułożenie kciuka i już większość pracy w serii przejmuje nie ta grupa mięśniowa, która powinna pracować. Sprawdź, czy nie popełniasz trzech najpopularniejszych błędów, które hamują rozwój Twoich mięśni.

Read More